Dress code

w biznesie

 

PROGRAM SZKOLENIOWY POWSTAŁ:

na podstawie ogólnie przyjętych zasad dress code’u oraz wiedzy z psychologii kolorów i psychologii ubioru. Program oferujemy w trybie grupowym i indywidualnym na terenie całej Polski.

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA DRESS CODE

  • Co to jest dress code?
  • Wprowadzenie do psychologii kolorów.
  • Wizerunek – podstawa sukcesu?
  • Dress code nie musi być nudny, a nawet nie powinien.
  • Rodzaje dress code – omówienie na przykładach.
  • Zasady zasadami, a co z sylwetką? Czyli jak podkreślać atuty.
  • Niezbędne akcesoria: wizytówka, pióro, telefon. Nie tylko mieć – używać właściwie.
  • Wyjdź poza schemat. Miksuj i łącz – baw się kolorami. Stwórz indywidualny wizerunek zgodny z zasadami.

UNIKALNE CECHY SZKOLENIA DRESS CODE

  • inspirująca wiedzą o mechanizmach psychologicznych, jakie wywołuje strój formalny
  • motywowaniem oraz rozwijaniem uczestników
  • ciekawą wiedzą na temat postrzegania naszych kompetencji przez pryzmat wizerunku i stosowanych kolorów

SZKOLENIE MOŻEMY WZBOGACIĆ O:

Test z psychologii kolorów

Test jest maksymalnie uproszczoną formą serii pytań, wykorzystywaną m.in. do kreowania wizerunku własnej osoby i samodoskonalenia.

Test składa się z pytań, na które odpowiadamy tylko i wyłącznie kolorami.

Wynik testu to analiza osobowości i zawarte w niej zagadnienia jak:

  • zarys możliwości twórczych
  • słabe punkty
  • motywatory
  • jak zwiększyć poczucie zadowolenia z siebie
  • jak się ubierać do pracy (kompilacja kolorów)
  • jakich kolorów używać, by się dobrze prezentować
  • które kolory chronią

Zakupy z doradcą wizerunkowym

Czas trwania: 3h, w tym analiza sylwetki i nauczanie dobierania fasonów, przymierzanie konkretnych modeli w sklepach (nie ma konieczności kupowania ubrań).

 

ANALIZA KOLORYSTYCZNA

Polega na dobraniu kolorów do typu urody (przy pomocy chust garderobianych), tak, aby cera wyglądała zdrowo i świeżo. Ułatwia i przyspiesza , w dalszej perspektywie, wybór kolorów w garderobie.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Zdobędzie unikalną wiedzę na temat psychologii kolorów oraz dress code.
  • Przeanalizuje własne przekonania na temat kolorów i obowiązujących zasad w ubiorze.
  • Otrzyma inspiracje do wprowadzenia zmian zwiększających efektywność pracy (lepiej wyglądasz – lepiej pracujesz).
  • Otrzyma gotowe wskazówki i narzędzia w obszarze tworzenia profesjonalnego wizerunku.

 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Pozyska możliwość stworzenia profesjonalnie wyglądających reprezentantów organizacji.
  • Rozwinie kompetencje pracowników w zakresie budowania świadomego wizerunku.
Savoir-vivre Trójmiasto